Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Νικόλας Άσιμος: Το Τρελό Πουλί (ένα τραγούδι μας απ' το δίσκο ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΡΙΛΗΣ που κυκλοφορεί σε λίγες μέρες)


ΔΙΣΚΟΣ : ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΡΙΛΗΣ 
στίχοι : Γιώργος Νικολακάκος-Άγγελος Παπαγεωργίου 
μουσική-ερμηνεία: Άγγελος Παπαγεωργίου 
κυκλοφορεί απ' τη δισκ. εταιρ. ΑΥΛΟΣ, μες στον Ιούνη του 2013 

Νικόλας Άσιμος: Το Τρελό Πουλί

 Ολαλαρά-ολαλαρί...
Δευτέρα, Πέμπτη, Κυριακή, 
λίγο νερό, λίγο φαϊ 
κι όλο τραγούδι και κρασί. 
Εγώ είμαι μοναχό πουλί, 
στάχτη κι αγέρας δηλαδή, 
θεός, σκοτάδι και πληγή...
Εγώ είμαι Το Τρελό Πουλί. 
 
 Ολαλαρί-ολαλαρά...
Δεν είμαι αρχάγγελος για να 
ψέλνω "αλληλούια" κι "ωσαννά". 
Τρελούς κι αλήτες τραγουδώ.  
Εγώ είμαι ένα πουλί τρελό,
στάχτη κι αγέρας δηλαδή, 
θεός, σκοτάδι και πληγή..... 
Εγώ είμαι Το Τρελό Πουλί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου