Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019

Θ'έ μου, είμαι δυνατός και μόνος!



Θ'έ μου, είμαι δυνατός και μόνος!-Pablo Picasso
....δυνατός και μόνος, ενιωθε ο Πικάσο...δυνατός και μόνος νιώθει  ο καλλιτεχνης την ώρα της μεγάλης δημιουργίας...ο ποιητής, την ώρα της έμπνευσης....ο μαραθωνοδρόμος στ' ατέλειωτα μοναχικά του χιλιόμετρα...ο τρελός, όταν μαδάει τ' άχραντο λουλούδι της μεγάλης σιωπής...    

Άραγε ο  ναυαγός τι λέει
ψηλά στη ράχη των κυμάτων, 
και τι ο ζωγράφος καθώς πλέει 
βαθιά στο πέλαο των χρωμάτων, 

τι τάχα ο ποιητής σαν σκάβει 
σπλάχνα και φλέβες με την πένα,
τα μεταλλεία του στίχου νά 'βρει 
τα μυστικά, τα στοιχειωμένα, 

τι τάχα ο μαραθωνοδρόμος  
αναμεσής Γραίγου κι ασφάλτου, 
εκεί που όλα είναι δρόμος 
κι ίδρος και δόξα του καμάτου,    

και τι ο τρελός σαν, το λουλούδι 
τ' άχραντο της σιωπής μαδάει,
μαύρο κι αχτένιστο αγγελούδι 
κι άστρο που σβηέται και σκορπάει,  

εγώ το ξέρω, το 'χω ακούσει
 μια νύχτα που ο πατέρας-Πόνος
στης λίμνης τό 'λεγε το πούσι.
"-Θ'έ μου, είμαι δυνατός και μόνος!" 

 λένε με δάκρυ βουβό πού 'ναι,
κι εφτά ζωές σε μία ζούνε.... 
ά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου