Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Στα σαλόνια να προσέχεις

Πέφτει μια βροχή μουρμούρα
μια παράξενη βροχή,
γρίφους στον αέρα γράφει
γράμματα στην κρύα γη
μύθους στα ξερά πηγάδια
και στα πέλαγα γραφή :  



"Στα σαλόνια να προσέχεις 
στη χαρά να μη μεθάς, 
κι όταν έρχομαι, να τρέχεις
δίπλα μου να περπατάς,
έτσι μοναχά θ' αντέχεις
όταν πέφτεις και λυγάς,
είμαι εγώ η μεγάλη μπόρα
του χαμού, της λησμονιάς,
μοίρα σου, αδερφή και μάνα,
σ' αγαπώ και μ' αγαπάς."

 Πέφτει μια βροχή μουρμούρα
μια νερόχαρη κυρά,
μια σουλτάνα μουσκεμένη
μια φελάχα του Νοτιά,
κύκλους στον αέρα γράφει
γράμματα στην ποταμιά :  


"Στα σαλόνια να προσέχεις
στη χαρά να μη μεθάς, 
κι όταν έρχομαι, να τρέχεις
δίπλα μου να περπατάς,
έτσι μοναχά θ' αντέχεις
όταν πέφτεις και λυγάς,
είμαι εγώ η μεγάλη μπόρα
του χαμού, της λησμονιάς,
μοίρα σου, αδερφή και μάνα,
σ' αγαπώ και μ' αγαπάς."

Άγγελος 
10 Μάρτη του 2013